Sokół, Prosto i ubrania

Odzież hip-hopowa i odzież sportowa cieszą się w naszym kraju sporą popularnością. Kupują ją nie tylko fani hip-hopu, ale również inne osoby – te, które chcą wspierać polskie marki i polski przemysł odzieżowy, który zdaje się przeżywać teraz swój rozkwit.

Prosto Klasyk i streetwear

Prosto KlasykPrzykładamy coraz większą wagę do tego, co nosimy, do pochodzenia produktu i tego, co on sobą reprezentuje, ponieważ pomaga nam to w wyrażaniu siebie. Przykładem hiphopowej odzieży, która ma swoją rzeszę fanów w kraju nad Wisłą jest marka Prosto Wear, związana z raperem Wojciechem „Sokołem” Sosnowskim. Firma Prosto zaistniała w roku 2000 i początkowo związana była przede wszystkim z hip-hopem jako wytwórnia muzyczna. Kilka lat później, już w 2003, zajęła się także produkcją odzieży przeznaczonej dla fanów tego typu muzyki. Ich grono poszerzało się także dzięki działalności wytwórni Prosto, która wypromowała wielu znanych w środowisku artystów. Odzież pod szyldem Prosto dzieli się obecnie na cztery główne linie, czyli Klasyk, Label, Elegancko i Sport i choć nazwy każdej linii wydają się oczywiste, to jednak mogą być mylące dla kogoś, kto nie miał jeszcze okazji zobaczyć ubrań z poszczególnych linii. Szczególną popularnością wydaje się cieszyć linia Prosto Klasyk, która stanowi uosobienie odzieży typu streetwear.

Prosto KlasykCechują ją przede wszystkim proste, klasyczne kroje, wyraziste napisy oraz typowa dla marki Prosto jakość wykonania. Rzecz jasna, odzież Prosto Klasyk produkowana jest w Polsce, stąd jej cena może wydawać się wysoka w porównaniu z podobnymi ubraniami, które można znaleźć w popularnych sieciówkach. Odróżnia je jednak staranne wykonanie i przemyślany dobór materiałów i kolorów, dzięki czemu powstał produkt wysokiej jakości, doskonale spełniający wymagania użytkowników. Wśród ubrań z tej linii można znaleźć zarówno Klasyk dla mężczyzn, jak i dla kobiet. Są więc spodnie, koszulki, bluzy, czapki, nawet spódnice i bielizna oraz różne hiphopowe akcesoria takie jak kubki. To świetny wybór dla fanów muzyki hip-hopowej, którzy przy tym chcą wspierać koncern muzyczny, dzięki któremu poznali wielu nowych raperów. Marce z pewnością pomaga fakt, iż promowana jest przez Sokoła, który jest rozpoznawalny w Polsce nie tylko przez swoich fanów, ale także np. przez wielbicieli muzyki pop.

Dzięki temu zwiększa się zainteresowanie produktami Prosto, stanowiącymi świetną polską alternatywę dla produktów z zagranicy. To odzież dobrej jakości, która pozwala przy tym wyrażać siebie każdego dnia i odróżniać się od innych, czego ciuchy z sieciówki niestety nie zapewniają.