Jakie zalety mają kartonowe regały i displaye reklamowe?

regały kartonowe

Odpowiednia ekspozycja towarów w sklepie ma spory wpływ na ostateczne wybory tych klientów, którzy nie są całkowicie zdecydowani na konkretny towar. Oraz tych, którym brak silnej woli i chętnie obejrzą nawet to, czego kupna nie mieli w planach.

Najważniejsze w skuszeniu niezdecydowanego klienta jest zwrócenie jego uwagi na określony produkt. Nie wystarczy jedynie ułożenie go na półce na linii wzroku i dodanie informacji, że produkt jest nowością lub że jest dostępny w cenie promocyjnej, ponieważ jest to dość łatwe do ominięcia, o ile nie stanie się przy tej właśnie półce.

Kartonowe regały i displaye reklamowe, ustawiane na końcach alejek, są dla klientów bardziej zauważalne. Dodatkowo wyróżnia je oryginalny design, który może być dopasowany do konkretnego produktu pod względem graficznym. Duża liczba kolorów i grafik, a czasem także odpowiednie efekty świetlne sprawiają, że takie regały są znacznie bardziej widoczne i trudno je przeoczyć. Wyróżnione na nich towary wydają się interesujące, a nawet prestiżowe, ponieważ nie znajdują się pomiędzy innymi a na własnym, osobnym miejscu. Przestrzeń na regale pozwala na ciekawsza aranżację, czasem również na dodanie innych towarów w formie ozdób, np. display z walentynkowymi czekoladkami mogą zajmować również pluszowe serduszka. Dzięki temu klient może skusić się na zakup obu towarów, nawet jeśli nie planował zakupu żadnego z nich.

Dzięki regałom i displayom możliwe jest stworzenie ciekawszej aranżacji produktów w sklepie. Pozwala to zwrócić uwagę klienta i skłonić go do większych zakupów lub do kupna określonego towaru.

displaye reklamowe