Jak regały sklepowe kuszą nas do zakupów?

Biznes kręci się wokół zapewnienia odpowiednio dobrej reklamy, która może przyczynić się do tego, że dane przedsiębiorstwo odniesie sukces na przestrzeni rynkowej, lub równie szybko upadnie pod zbyt wielkim naciskiem konkurencji.

Ustawienie towaru na półkach sklepowych jest ważne

regał sklepowyOdpowiedni biznesplan jest podstawą sukcesu, ale nawet najlepsze pomysły mogą się zagubić w tej wielkiej przestrzeni, którą tworzą coraz to nowo otwierane firmy. Jednym z pierwszych aspektów, który należy uwzględnić przy zachęcaniu klientów do odwiedzin, jest sam wystój wnętrza danego sklepu.
Przedsiębiorstwa często wykorzystują na swoich zewnętrznych ścianach czy szybach kolorowe ozdoby, atrakcje czy inne interesujące rzeczy, które mogą stanowić podstawę do zajrzenia do środka. Tutaj już z kolei będzie ważne odpowiednie rozdysponowanie całym segmentem sklepu. Po pierwsze, wytrzymałe regały sklepowe nie powinny być rozmieszczone losowo, a maja one swoje odpowiednie miejsca, na których są zazwyczaj bardziej skuteczne.
Tak więc pieczywa czy wędliny, które są bardzo często kupowane przez klientów, należy umieszczać na tyłach całej placówki. W ten sposób goście są zmuszani do przebycia całej drogi po zakup swojego celu, gdzie przy okazji może wpaść im coś w oko, na co dodatkowo się skuszą. Czysty marketing.
Na przodzie zazwyczaj umieszcza się za to stojaki reklamowe oraz półki z roślinami lub preparatami do zastosowań higienicznych, które mogą przyciągać swoim zapachem, a stoiska reklamowe poinformują nas o najnowszych promocjach i przecenach. Kolejnym dobrym aspektem są odpowiednio rozmieszczone stojaki na ulotki. Te zazwyczaj powinny znajdować się przy samych kasach, aby klient mógł obejrzeć dodatkowe promocje przy czekaniu w kolejce, lub mogą także zostać wyznaczone specjalne miejsca przez samą placówką.
Pozyskane ulotki w ten sposób będą umilać czas podróży, gdzie osoby będą mogły zapoznać się z ofertami sklepu, zanim jeszcze do niego dotrą. Standy także są rozsądnym wyborem, które mogą zostać zaprojektowane w prawie dowolny sposób, w zależności od preferencji. Najczęściej odnoszą się one do promowania konkretnego typu produktu, lub możemy także je napotkać w ramach informacji, które mogą być zapisywane przy pomocy markerów to tablic suchościeralnych. Zadbać o produktu możemy poprzez przechowywanie ich w specjalnych placówkach i stosując regały magazynowe.

Mimo, że nie są one widoczne dla standardowego klienta, to produkt dostarczany na wyposażenie sklepu musi już być w stanie jak najbardziej idealnym. Pogniecione czy zniszczone pudełka nie stanowią odpowiedniej reklamy dla sklepu.

Źródło

wist-online.com