Dlaczego na wizerunku i promocji firmy nie warto oszczędzać?

Współcześnie w przekonywaniu klienta co do zakupu konkretnego produktu jakość towaru ma często drugorzędne znacznie. Pierwsze skrzypce gra natomiast znajomość marki i zaufanie do producenta. Często to one są czynnikiem decydującym o zakupowych wyborach konsumentów. Dzięki temu możliwe jest, że nawet nie mając żadnej wiedzy o jakimś towarze klient kupi go, ponieważ rozpoznaje markę i miał z nią wcześniej jakiś rodzaj kontaktu. Wizerunek i promocja firmy są więc wyjątkowo ważne, dlatego nie warto na nich oszczędzać. Dobre rezultaty działań promocyjnych czy marketingowych często są widocznie od razu, więc koszty uzyskania większego zysku zostaną w całości pokryte.

Wśród działań, które można podjąć znajdują się działania związane z marketingiem, reklamą, promocją, social media i public relations. Powinny one zostać połączone w spójną, uzupełniającą się na różnych płaszczyznach całość. Zamiast dwóch, trzech firm zajmujących się realizacją tego samego celu w odmienny sposób, lepiej wybrać tę, która oferuje kompleksowe usługi, a przy tym cieszy się dobrą opinia, a jej klienci są zadowoleni z jakości usług. Choć może wydawać się, że naprawdę dobra agencja każe sobie słono płacić za swoją pracę, to jednak pełen pakiet usług może być:

  • tańszy od usług kilku różnych firm
  • uzupełniający się w miarę potrzeb
  • lepiej dopracowany ze względu na dobrą komunikację wewnętrzną
  • profesjonalny i dopracowany w każdym szczególe

Polska nie posiada jeszcze tak wielu agencji social media, public relations i innych, jak niektóre kraje zachodnie, jednak nie świadczy to wcale na ich niekorzyść, ponieważ niektóre z nich świadczą usługi na światowym poziomie. Ponieważ stale się rozrastają i zdobywają nowe doświadczenie, mogą oferować wspomniane wyżej kompleksowe usługi, obejmujące różne działania zarówno w sieci, jak i poza nią. Wśród tych, które nie boją się łączyć pracy w różnych mediach wyróżnia się np. MondayPR – agencja social media, zajmująca się także działem public relations i skupiona na dobrej komunikacja wewnętrznej i zewnętrznej.

usprawnianie komunikacji

Dodaj komentarz